Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
WYMAGANE DOKUMENTY:
- aktualny plan sytuacyjny w skali 1 : 500 z zaznaczeniem lokalizacji i parametrów zjazdu (2 mapy);
- decyzję o warunkach zabudowy zamiennie wypis z planu zagospodarowania przestrzennego;
- kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości;
- pisemne pełnomocnictwo od właściciela działki w przypadku, gdy występuje w jego imieniu pełnomocnik;
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł – pełnomocnictwo;
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 82 zł - budownictwo usługowe
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
tel. 61 29-38-600
OPŁATY:
-
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Odpowiedź następuje w formie uzgodnienia lub decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z wymaganymi załącznikami. W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (art. 35 § 3 kpa), jednakże zarządca drogi dokłada wszelkich starań, aby sprawy były rozpatrywane w terminie krótszym, bez zbędnej zwłoki.
INFORMACJE DODATKOWE:
-
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Gminy Pniewy. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej .
PODSTAWA PRAWNA:
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.).
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735).
Poprzez zjazd rozumie się połączenie drogi publicznej z nieruchomością położoną przy drodze, stanowiące bezpośrednie miejsce dostępu do drogi publicznej.