WYMAGANE DOKUMENTY:
a) określenie nazwy, terminu i miejsca imprezy masowej,
b) informacje o:
c) graficzny plan obiektu /terenu/, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem, zawierający wszystkie dane wymagane ustawą,
d) program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
e) pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej,
f) warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej,
g) instrukcję postępowania w przypadku powstaniu pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
h) informację o osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa wraz z danymi określonymi w art. 26 ust.1 pkt 5 w.w. ustawy,
i) informację o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących w imprezie masowej (dotyczy organizatora meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka),
j) opinie Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Szamotułach, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szamotułach oraz Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach (właściwego miejscowo dysponenta zespołów ratownictwa medycznego),
k) informację dot. zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk, o których mowa w art. 11 w.w. ustawy,
l) harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej oraz harmonogram opuszczania przez nich tego obiektu lub terenu, jeżeli regulamin imprezy masowej przewiduje zmienną liczbę osób w czasie jej trwania,
m) informację o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe /dotyczy imprez na których odbywać się będzie sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów alkoholowych zawierających nie więcej niż 3,5 % alkoholu/,
n) kopie aktualnych protokołów z kontroli, o których mowa w art. 27 pkt 1 w.w. ustawy,
o) terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych – w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie,
p) dokument poświadczający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej organizatora imprezy masowej, o którym mowa w art. 53 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
q) dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji i ewentualne pełnomocnictwo,
r) inne dokumenty wymagane ustawą.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
tel. 61 29-38-600
OPŁATY:
Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w postępowaniu o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej powstaje obowiązek wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17,- zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia dokumentu, a dowód zapłaty stanowi załącznik do wniosku.
Opłatę należy uiścić na rachunek Urzędu Miejskiego prowadzony w Pniewach w BS Duszniki o/Pniewy:
nr 96 9072 0002 0500 1007 2000 0007
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE:
Kto organizuje imprezę masową bez wymaganego zezwolenia lub niezgodnie z warunkami określonymi w zezwoleniu albo przeprowadza ją wbrew wydanemu zakazowi, podlega grzywnie nie mniejszej niż 240 stawek dziennych, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
TRYB ODWOŁAWCZY:
W przypadku wniesienia przez organ sprzeciwu w formie decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Pniewy, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie od decyzji nie wstrzymuje jej wykonania.
PODSTAWA PRAWNA: