WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek i oryginał dowodu zapłaty opłaty skarbowej.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
Informacje udzielane są przez pracowników Referatu Finansowo Budżetowego, pokój nr 1, tel. (61) 29 38 610
OPŁATY:
Opłata skarbowa 17zł w przypadku gdy wnioskodawca wyznacza pełnomocnika nie będącego małżonkiem, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwem.
Opłata skarbowa może być uiszczona w formie bezgotówkowej (kartą) w Urzędzie lub na rachunek Urzędu Miejskiego Pniewy BS Duszniki O/Pniewy nr 96 9072 0002 0500 1007 2000 0007 „za udzielenie pełnomocnictwa”.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1) Do 1 miesiąca od złożenia dokumentów, w sprawach szczególnie skomplikowanych termin wydłuża się, a wnioskodawca zostaje powiadomiony o przesunięciu terminu załatwienia wniosku.
2) Decyzja w sprawie zwrotu/określenia i zwrotu nadpłaty opłaty skarbowej, która kończy prowadzone postępowanie.
3) Odbiór osobisty lub doręczenie przez pocztę.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Pniewy w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
PODSTAWA PRAWNA
1) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
2) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty
skarbowej (Dz.U. Nr 187, poz.1330).
3) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
ZAŁĄCZNIKI: