WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o zaświadczenie o dostępie do drogi publicznej winien zawierać
– imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zaświadczenie,
– interes prawny osoby ubiegającej się, np. w celu uzyskania kredytu,
– lokalizację poprzez podanie numeru działki oraz obręb, a także adres budynku którego dotyczy wniosek. W załączeniu należy dostarczyć kopię potwierdzenia opłaty skarbowej od zaświadczenia. Jeśli wnioskodawca występuje w imieniu innej osoby, należy dostarczyć pełnomocnictwo osoby ubiegającej się wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej od pełnomocnictw.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
tel. 61 29-38-600
OPŁATY:
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Bez zbędnej zwłoki do 7 dni od dnia wszczęcia postępowania (zgodnie z KPA)
INFORMACJE DODATKOWE:
-
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od zaświadczenia nie przysługuje prawo do odwołania (zgodnie z KPA).
PODSTAWA PRAWNA:
– zgodnie z art. 217 par. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735).
– ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.).– ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.).
- ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).