WYMAGANE DOKUMENTY:
Postępowanie o wymeldowanie jest wszczynane na wniosek strony (niezbędne jest wykazanie się tytułem prawnym do lokalu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilnoprawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) lub z urzędu.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy
Ewidencja Ludności
ul. św. Ducha 10, 62-045 Pniewy
tel. 61 29 38 639
Elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP – adres skrzynki
OPŁATY:
Opłata skarbowa w wysokości 10 zł. (można uiścić na miejscu)
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy:
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
INFORMACJE DODATKOWE:
TRYB ODWOŁAWCZY:
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.