WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Wniosek o ustalenie innego terminu płatności opłaty za użytkowanie wieczyste wraz z uzasadnieniem złożony nie później niż 14 dni przed upływem ustawowego terminu płatności.
2) Osoby prowadzące działalność gospodarczą, zobowiązane są przedłożyć:
a) Wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, otrzymane w roku ubiegania się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
b) Formularz zawierający informacje niezbędne do udzielenia pomocy de minimis, o którym mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.
c) Formularz zawierający informacje niezbędne do udzielenia pomocy innej niż pomoc de minimis lub pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie o którym mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc inną niż pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.
d) Sprawozdanie finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych sporządzone zgodnie z przepisami o rachunkowości.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Miejski Pniewy
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
tel. 61 29-38-600
OPŁATY:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Do 14 dni
INFORMACJE DODATKOWE:
-
TRYB ODWOŁAWCZY:
-
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 71 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami